•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Relatie Renaissance EBOOK

waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Stef Verbeeck
Ebook | Néerlandais
14,99 €
+ 14 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen.

In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden, die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten.

Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties weer op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn.

Stef Verbeeck is merkstrateeg en partner bij Pavlov. Al meer dan twintig jaar begeleidt hij organisaties - van start-ups tot multinationals - bij het waardevol optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren keynotespreker rond branding en klantbeleving en is hij auteur van Mensen als Merken (2010), Personal Branding (2013), Career Branding (2013) en Brandhacking (2020).

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789463374217
Date de parution :
17-02-23
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub
Dimensions :
160 mm x 240 mm

Les avis