•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Rule of the Aurora King EBOOK

Nisha J. Tuli
Ebook | Néerlandais | Artefacts of Ouranos
12,99 €
+ 12 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Verslavende fantasy vol romantiek voor de fans van Sarah J. Maas en De Hongerspelen.

Rule of the Aurora King is een meeslepende fantasy vol romantiek van Nisha J. Tuli voor liefhebbers van Hof van doorns en rozen en De Hongerspelen. Ook populair op TikTok. Spannend vervolg op Trial of the Sun Queen

Lor wordt meegenomen door Nadir, de Auroraprins, en bevrijd van de Zonnekoning. Nadir is geïntrigeerd door haar: wie is deze eigenzinnige dame en welk geheim houdt ze achter? Maar Lor is niet van plan haar geheim prijs te geven, ook al voelt ze zijn aantrekkingskracht. Ze wil haar familie terugvinden én uit handen blijven van de Zonnekoning. Er zit maar één ding op: samenwerken met de Auroraprins en niet voor zijn charmes vallen. Zeker niet nu de toekomst van Ouranos aan een zijden draadje hangt...

Reacties op Trial of the Sun Queen (deel 1):

‘Absoluut een van mijn favoriete boeken in jaren. Ik heb het in één ruk uitgelezen.’ - Lezer op Goodreads

‘Al bij het lezen van de eerste pagina’s was ik hooked! Lor is geniaal en innemend. Het einde belooft veel goeds voor het vervolg.’ Anna, The Bookblondie

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Traducteur(s):
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
366
Langue:
Néerlandais
Collection :
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN:
9789026172069
Date de parution :
29-05-24
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.