•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Service Channel Transformation in Retail Banking

A Malaysian Perspective

Jayaraman Munusamy, Siti Faridah, A Sanmugam
Livre broché | Anglais
69,45 €
+ 138 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer behavioural factors such as easier to operate,convenient to use, no hassle, reliability, safer to use and good connections varies between adopters and non-adopters of retail internet banking. The results indicated that there are significant differences between internet banking adopters and non-adopters in terms of easier to operate, convenient to use, no hassle, reliability, safer to use and good connections. Therefore, the results support the findings of the previous research works conducted in other cultures. The results suggest several implications for retail bankers in Malaysia to minimize the risk perception of the internet banking among the non-adopters of the internet banking through greater awareness and education process.The commercial banks in Malaysia can expect substantial cost savings from maintaining their large physical distribution systems by promoting retail internet banking services on a bigger scale.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
92
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783844399608
Date de parution :
18-05-11
Format:
Livre broché
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
145 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.