•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Business Models in the Digital Economy

New Concepts and Contemporary Challenges

Adam Jabloński, Marek Jabloński
Livre relié | Anglais
147,95 €
+ 295 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Filling a gap in the current literature, this book addresses the social approach to the design and use of innovative business models in the digital economy. It focuses on three areas that are of increasing importance to businesses and industry today: social issues and sustainability; digitization; and new economic business models, specifically the sharing and circular economies. The authors aim to solve current scientific concerns around the conceptualization and operationalization of social business models, addressing management intentions and the impact of these models on society. Based on observation of social phenomena and the authors' research and practical experience, the book highlights best practices for designing and assessing social business models.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
228
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783030297312
Date de parution :
19-11-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
453 g

Les avis