•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Songs of love and death

Me And That Man
16,99 €
+ 16 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

**Me And That Man** bestaat uit **Nergal**, de charismatische visionair, vrije geest en voorman van de extreme metal band *Behemoth*, en de Brits/Poolse rockmuzikant **John Porter**. Een ontmoeting op een kruispunt van twee muzikale werelden derhalve. Het debuut *'Songs of Love And Death'* is als een reis langs bleke, stoffige vlaktes met een soundtrack opgebouwd uit lage gitaren en geworteld in de essentie van de blues en rock. De nummers putten uit de donkere verhalen die fans van Nick Cave, Tom Waits en Leonard Cohen zullen waarderen. Dit alles met een suggestieve, sinistere esthetiek.

**Nergal** is klaar om de vooroordelen die mensen wellicht hebben over zijn creatieve visie keihard onderuit te halen. *'Songs Of Love And Death'* is niet muzikaal obscuur, maar een album met simpele maar tijdloze ideeën gefilterd door **Nergal**s gitzwarte poëtische prisma. Liefhebbers van alles van de American Recordings van Johnny Cash tot de grimmige, grensverleggende controverse van Wovenhand zullen in deze nummers worden getrokken. Het album lijkt totaal anders dan waar Nergal bekend om staat, maar wat hem betreft is **Me And That Man** een noodzakelijk en essentieel onderdeel van zijn creatieve leven. Een nieuwe manier om zijn ideeën over individualisme, opstandigheid en donkerheid uit te drukken.

Op 28 maart staat Me And That Man in TivoliVredenburg in Utrecht.
Luister hier naar de leadtrack My Church Is Black: https://youtu.be/4XBB8CNHs4U

Playlist

1. My church is black
2. Nightride
3. On the road
4. Cross my heart and hope to die
5. Better the devil i know
6. Of sirens, vampires and lovers
7. Magdalene
8. Love & death
9. One day
10. Shaman blues
11. Voodoo queen
12. Get outta this place
13. Ain't much loving

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Artiste :
Me And That Man
Editeur:
Maison de disques :
COOKING VINYL

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
0711297515923
Date de parution :
23-03-17
Format:
CD
Dimensions :
136 mm x 142 mm
Poids :
106 g

Les avis