•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Soul marketing

de klant als zielsverwant

Bram Van Damme
Livre relié | Néerlandais
24,95 €
+ 49 points
Livraison 3 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Hoe moeten bedrijven nog aan marketing doen om hun klanten aan zich te binden en op een rendabele manier te kunnen verkopen Aretha Franklin, Marvin Gaye en hun collega's soulmuzikanten geven het antwoord. Antwoorden die we kennen, die we voelen. Maar onder de druk van korte termijnresultaten, stijgende complexiteit en nieuwe technologieën wordt echter te vaak middel met doel verward. Marketing wordt zo een speelveld van hypes en kopieergedrag met dikwijls nefaste gevolgen voor de rentabiliteit van de onderneming. Soul Marketing creëert een werkkader voor iedere marketeer die tot een hoger kennisniveau van zijn activiteiten wenst te komen. Met het STICK-model wordt een instrument aangereikt waarbij de prioriteiten voor de marketingafdeling en de samenhang tussen de constituerende componenten in kaart gebracht worden. Om finaal te komen tot wat marketing echt moet doen: waarde creëren.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
208
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789058564634
Date de parution :
18-04-13
Format:
Livre relié
Dimensions :
155 mm x 240 mm

Les avis