•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Struggling for Autonomy in Language Education

Reflecting, Acting, and Being

Livre broché | Anglais | Foreign Language Teaching in Europe | n° 11
72,95 €
+ 145 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Pedagogy for autonomy is a continuous struggle for transformative and empowering education. That struggle entails reflecting on what fosters or hinders teacher and learner development, acting towards challenging and reshaping oppressive forces and circumstances, and being willing to deal with complexity, uncertainty and risk-taking, without losing one's hopes and ideals. Our main purpose is to present and discuss ways in which critical reflecting, acting, and being emerge in contexts of teaching and/or teacher education, not as realisations of a grand theory of pedagogy for autonomy, but rather as local, idiosyncratic struggles to grasp and enhance the meanings that autonomy may (not) take in diverse educational settings. Although from different angles, the chapters highlight the central role of teacher and learner development as interrelated aspects of pedagogy for autonomy in language education.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
196
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 11

Caractéristiques

EAN:
9783631580394
Date de parution :
19-01-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
147 mm x 208 mm
Poids :
272 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.