Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Taal voor de leuk

Paulien Cornelisse
Format de poche | Néerlandais | Dwarsligger | n° 604
13,99 €
+ 27 points
Format

Récompenses

  • NS Publieksprijs 2019
    Nominé

Description

Dwarsligger 604 is Taal voor de leuk van Paulien Cornelisse.


Na de bestsellers Taal is zeg maar echt mijn ding en En dan nog iets is het weer tijd voor Pauliens onderzoekende, vrolijke en liefdevolle blik op wat wij zeggen, en waarom. Paulien is een groot liefhebber van de Nederlandse taal. ‘Je ergeren? Dat doe je maar in je vrije tijd,’ zegt Paulien, om vervolgens als een detective op zoek te gaan naar taalvernieuwingen, miscommunicaties en bizarre gesprekswendingen.


In Taal voor de leuk, haar derde taalboek, deelt ze haar nieuwste fascinaties. Waarom zegt de conducteur in de trein 'UhLelystad' in plaats van gewoon 'Lelystad'? Kun je beter 'ARG' whatsappen of 'ARGH'? Wat zijn dwangclichés? Auto-irritaties? En wat is woordaanelkaarplakkisme? Scherp, onderzoekend en met een vrolijk relativeringsvermogen neemt Paulien de taal onder de loep.


‘Een nieuw, meesterlijk taalboek van Paulien Cornelisse!’ – Matthijs van Nieuwkerk in DWDD

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
432
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 604
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789049807153
Date de parution :
28-06-19
Format:
Format de poche
Dimensions :
83 mm x 119 mm
Poids :
96 g

Les avis