•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teaching and Learning with Research Cognitive Theory

Unlocking Curiosity and Creativity for Problem-Solving Skills

Noora J Al-Thani, Zubair Ahmad
Livre broché | Anglais | Springerbriefs in Education
31,95 €
+ 63 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This open access volume explores the transformative role of Research Cognitive Theory (RCT) in education, emphasizing its application in fostering curiosity, creativity, innovation, problem-solving skills, and cognitive development across all educational levels in students and professional development in teachers. Through detailed discussions on integrating research-based learning with STEM education, the book offers practical insights for educators, researchers, and policymakers aiming to enhance teaching methodologies and student outcomes. By bridging the gap between theory and practice, this work serves as a vital resource for those seeking to cultivate inquiry-driven learning environments. Readers benefit from actionable strategies, case studies, and a comprehensive understanding of how RCT can revolutionize modern education.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
115
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031875434
Date de parution :
18-04-25
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
190 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.