•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teaching Young Learners in Bilingual Settings

A teacher cognition study in the context of CLIL at the Dortmund International Primary Schools (DIPS) network

Paul Berge
63,45 €
+ 126 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Bilingual education, or CLIL, at primary school varies greatly across European educational contexts. Teaching Young Learners in Bilingual Settings reports on a study that explored one such CLIL context in Dortmund, Germany. Through interviews and classroom observations, the researcher and author sought not only to document some of what takes place in CLIL classrooms but to describe and understand teachers' thoughts and beliefs about their CLIL teaching practices. This research contributes to a better understanding of primary school CLIL programs and teachers and is relevant for researchers working in the fields of foreign language education, bilingual education, and language teacher cognition research. Furthermore, the insights into CLIL teachers' thinking can support CLIL teachers, administrators, and policy makers as they seek to further develop CLIL pedagogy and programs.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
247
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783381128013
Format:
Livre broché
Dimensions :
170 mm x 240 mm
Poids :
485 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.