•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences
  5. Médecine
  6. Médecine clinique & interne
  7. The Barrett's Esophagus Handbook: Your Path to Prevention and Care

The Barrett's Esophagus Handbook: Your Path to Prevention and Care EBOOK

GastroPath: Unveiling Digestive System Diseases, #5

Dr. Nilesh Panchal
4,99 €
+ 4 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

"The Barrett's Esophagus Handbook: Your Path to Prevention and Care" is a comprehensive guide designed to empower patients and caregivers with the knowledge they need to understand, manage, and prevent Barrett's Esophagus. This book covers everything from the basics of the condition and its relationship to GERD, to the latest advancements in diagnostic techniques and treatment options. With clear explanations of risk factors, symptoms, and lifestyle modifications, it offers practical advice for reducing cancer risk and improving quality of life. Featuring expert insights, step-by-step guidance for managing the condition, and actionable tips for making dietary and lifestyle changes, this handbook serves as a trusted companion on the journey to better esophageal health.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798224057023
Date de parution :
02-02-25
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
ePub

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.