•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Transforming High Schools Through Rti

Lessons Learned and a Pathway Forward

Jeremy Koselak
Livre relié | Anglais
155,45 €
+ 310 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Simplify your approach to implementing Response-to-Intervention (RTI) and make strides toward improved achievement in your high school. In this book, experienced educator Jeremy Koselak shows high school leaders how to attain measurable results through a framework of tiered, dynamic intervention strategies known as RTI. With an awareness of the challenges unique to implementing RTI in high schools, the author explains many of the best policies for continuous improvement. Strategies highlight essential steps for successfully implementing RTI and present a pathway for avoiding common pitfalls.
Unique features of this book include:

An updated synthesis of high school level RTI recommendations derived from an assortment of research
A frank discussion on the practical concerns and limitations associated with implementing RTI in high schools
An illustration of how to embed data-based decision-making into a school's culture
Templates and figures demonstrating high school samples
Reflections and case studies for actual high schools
And more!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
190
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138435506
Date de parution :
27-07-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
178 mm x 254 mm
Poids :
519 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.