Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Hoe kan je jouw werknemers dan juist motiveren en engageren ?
Trots. Na verliefdheid is dit wellicht het mooiste gevoel ter wereld. Het is iets waar we actief naar op zoek gaan, ook in onze werkomgeving. In de realiteit blijkt die ‘trots’ nochtans schaars te zijn op de werkvloer. Zo gaat meer dan 70 % van de werknemers zonder enthousiasme werken. Maar hoe kan je jouw werknemers dan juist motiveren en engageren? Dit boek vertelt over een bedrijfscultuur die meer is dan een eenmalige campagne. Een bedrijfscultuur die toelaat medewerkers te vinden, te boeien en te binden. Een boek met bruikbare tips om je eigen bedrijfscultuur te ontplooien en cultiveren. Laat je inspireren door het Protime-verhaal, verteld door oprichter en CEO Peter s’Jongers.
Een boek met bruikbare tips om je eigen bedrijfscultuur te ontplooien en cultiveren. Laat je inspireren door het Protime-verhaal, verteld door oprichter en CEO Peter s’Jongers !
EXTRAIT
Dit boek is geen boek voor starters, maar als ik ze één advies kan geven ? Met passie alleen kom je er meestal niet. Hou voor ogen dat jouw idee zo snel mogelijk een winstgevende activiteit moet worden. Enkel winst zorgt voor bedrijvigheid en succes. Enkel wanneer er meer geld binnenkomt dan er weer verdwijnt, ben je levensvatbaar. Dit doel zie ik vandaag helaas te weinig bij jonge start-ups. Vaak bulken ze van risicokapitaal en maken ze verlies na verlies met als enige doel om snel een groot deel van de markt te veroveren. Een gevaarlijke evolutie en iets waar ik als ondernemer niet in geloof. Het creëert een fictieve markt van geldwolven naast de echte markt waar klanten en leveranciers elkaar vinden in een win-winrelatie. Ik geloof in toegevoegde waarde. Je voegt iets toe en een klant betaalt daar een correcte prijs voor. Noem het old fashioned maar voor mij is het een basisbegrip in zakendoen en in ondernemen. Ook de dividendpolitiek die opduikt wanneer het goed gaat, bekijk ik met wantrouwen. ‘Hoeveel dividend keren we uit aan de stichters?’, wordt soms te snel het belangrijkste onderwerp. Zo hebben wij nooit het bedrijf geleid. Ook vandaag niet.
À PROPOS DE L'AUTEUR
Peter s’Jongers (1969) stond op 25-jarige leeftijd aan de wieg van Protime. Vandaag leidt hij dit internationaal vertakte bedrijf en brengt hij zijn passie voor bedrijfscultuur in de praktijk. Peter is een gevraagd spreker over bedrijfscultuur en employer branding. Hij bedacht een methode om organisatiecultuur meetbaar te verbeteren.