•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Waak over me EBOOK

Rossi Maffia, #3

J.L. Beck, C. Hallman
Ebook | Néerlandais | Rossi Maffia
4,99 €
+ 4 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Zij is de enige die hij wil, zelfs als hun liefde het einde van zijn leven betekent…

 

Ze was een bang hertje dat met één betraande blik, mijn hart wist te veroveren. Ik was haar bewaker, de man die haar moest breken, haar klaar moest maken voor de veiling.
Haar redden en haar beschermen tegen mijn eigen mannen, was nooit het plan. En het was al helemaal niet de bedoeling om haar mee te nemen naar mijn appartement. Toch was dat precies wat ik deed, avond na avond. Ik weigerde simpelweg op te geven hoe zij me liet voelen. Want als ik bij haar ben, voel ik me niet zo'n vreselijk monster meer. Bij haar herinner ik me vaag de man die ik was, voordat ik mijn ziel verkocht aan de maffia, voordat er van mijn hart niets anders meer over was dan inktzwarte duisternis.
Maar naar haar verlangen, is verboden. En haar voor mezelf houden, is ondenkbaar. Als ze er eenmaal achter komen wat ik aan het doen ben, zullen ze ons allebei vermoorden.
En toch…
Toch wil ik haar redden.
Toch wil ik haar koesteren.
Toch wil ik van haar houden.
En als de tijd komt dat ze haar komen halen, zal ik over haar waken

 

Disclaimer: Dit boek bevat scènes die door sommige mensen als schokkend kunnen worden ervaren.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798201932718
Date de parution :
11-08-22
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis