Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Wat drijft mensen? Wat zijn onze angsten en verlangens? Hoe kunnen we onze eigen weg vinden, in een wereld die steeds complexer en veeleisender wordt?...Savoir plus
In dit boek neemt Gijs Jansen je mee naar het hart van Acceptance and Commitment Therapy (ACT). In duidelijke taal en met de nodige humor, word je uit...Savoir plus
Vrijwel alles in het leven heeft een keerzijde. Tegenstrijdigheden als mooi-lelijk, dik-dun, samen-alleen, denken-doen of verstand-gevoel horen gewoon...Savoir plus
Waarom is er op school geen vak dat leren leven heet? Waarom leren jongeren alles over wiskunde, Napoleon, voetwortelbeentjes en het naamwoordelijk ge...Savoir plus
Ervaar jij je verslaving als een belemmering? Op basis van de nieuwste technieken binnen de psychologie, leer je hoe je jezelf los kunt weken van je v...Savoir plus
ACT in groepen is het nieuwste boek van Gijs Jansen over Acceptance and Commitment Therapy (ACT) voor professionals. Na het basisboek Time to ACT! en ...Savoir plus
Je vindt jezelf te dik. Of je denkt dat je veel te veel om aandacht zeurt. Of je had eigenlijk liever een kleinere neus gehad. En zo kunnen we nog wel...Savoir plus
Er wordt wel eens gezegd dat we onze eigen grootste vijand zijn. Omdat we altijd wel iets op- of aan te merken hebben op onszelf. Op onze prestaties. ...Savoir plus
Als je maar hard genoeg positief denkt, dan zal alles uiteindelijk goed komen. Is dat wel zo? Wat als je het omdraait? Moeilijke gedachten, gevoelens ...Savoir plus
Een verdieping voor professionals op de bestaande literatuur over ACT, inclusief een enorme hoeveelheid online materiaal, om ACT op topniveau te gaan ...Savoir plus
Je vindt jezelf te dik. Of je denkt dat je veel te veel om aandacht zeurt. Of je had eigenlijk liever een kleinere neus gehad. En zo kunnen we nog wel...Savoir plus
Word meegenomen in de wereld van ACT (Acceptance and Commitment Therapy) en leer hoe je de verschillende technieken van ACT kunt toepassen binnen vers...Savoir plus
Ervaar jij je verslaving als een belemmering? Op basis van de nieuwste technieken binnen de psychologie, leer je hoe je jezelf los kunt weken van je v...Savoir plus
Ervaar het ultieme gevoel van vrijheid Vaak zitten we als mens behoorlijk vastgeroest aan ons verleden, zonder dat we dit zelf in de gaten hebben. Bij...Savoir plus