Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Account management in de praktijk

G.J. Verra
Livre broché | Néerlandais
62,75 €
+ 125 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

De aanleiding

Als vervolg op het eerder verschenen boek

Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het

voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.

Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen

ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management.



De inhoud

In Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde:

accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij het

concept interorganisatie wordt geïntroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande,

meer theoretische boek nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk. Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciële managers, alsook studenten van HBO- en WO-opleidingen hebben baat bij dit boek.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
196
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789491560217
Date de parution :
29-10-12
Format:
Livre broché
Dimensions :
160 mm x 250 mm
Poids :
318 g

Les avis