•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Artificial Intelligence for Customer Relationship Management

Keeping Customers Informed

Boris Galitsky
Livre broché | Anglais | Human-Computer Interaction
179,45 €
+ 358 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Introduction.- Distributional Semantics for CRM: Making word2vec Models Robust by Structurizing Them.- Employing Abstract Meaning Representation to Lay the Last Mile towards Reading Comprehension.- Summarized Logical Forms for Controlled Question Answering.- Summarized Logical Forms based on Abstract Meaning Representation and Discourse Trees.- Acquiring New Definitions of Entities.- Inferring Logical Clauses for Answering Complex Multi-hop Open Domain Questions.- Managing Customer Relations in an Explainable Way.- Recognizing Abstract Classes of Text Based on Discourse.- Conversational Explainability for CRM

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
445
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030521691
Date de parution :
09-12-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
639 g

Les avis