Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Voor je het weet is het zover. Ben je er klaar voor? Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan 'achteraf bekeken'. Generatie Z is nu aan het opgroeien en vanaf 2025 zal ze de maatschappij overnemen. Hoe denken deze jongeren over de wereld? Over politiek en (af)leren? Over de Vierde Industriële Revolutie?
Jos Ahlers en René Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen over het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie sociale media geen ontdekking zijn, maar noodzaak. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied?
Dit boek is onmisbaar voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen. Motiveren lukt niet meer, maar inspireren des te meer. Op naar een leukere wereld!
René C.W. Boender (1958) geeft ruim vijftien jaar keynotes over de hele wereld, o.a. over Generatie Z. Op uitnodiging adviseert hij als brain agent grote internationals, CEO's maar ook universiteiten en geeft hij energieke gastcolleges. In maart 2011 publiceerde hij 'Great to Cool; Braincandies met een bite'! Over de 3"12" E wet, het nieuwe ROI en zakendoen op weg naar Business Happiness. In 2013 volgde de bestseller 'Cool is Hot; Ambitieuze Braincandies met een missie!', waarin de volgende stap naar zakelijk geluk en doortastend leiderschap wordt gemaakt. Samen met Jos Ahlers schreef hij Generatie Z, de 'eye-opener'.
Dr. Jos Ahlers (1963) begon zijn carrière aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn promotie tot doctor in de psychologie maakte hij de overstap naar het bedrijfsleven. In zijn loopbaan als strateeg adviseerde hij talloze bedrijven en instellingen op het gebied van positionering en communicatie. Inmiddels werkt hij als zelfstandig adviseur en houdt hij zich bezig met 'Collaborative Communities'. Ook geeft hij keynotes over o.a. Generatie Z.
Over 'Generatie Z':
'Babyboomers opgelet! De generatie Z komt eraan! Die gaat zorgen voor grote aardverschuivingen en een heuse culturele clash.' * De Gooi en Eemlander.
'Inspirerend en uitermate leesbaar.' * Noordhollands Dagblad.
'In deze pageturner word je snel bijgepraat door de visionairs Boender en Ahlers. En ook nog in heldere taal. Wat wil je nog meer? Wie nu afhaakt, haakt nooit meer aan.' * J. Tebbe, communicatie specialist.