•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

I Used to Think...and Now I Think...

Twenty Leading Educatiors Reflect on the Work of School Reform

Livre broché | Anglais | Hel Impact
44,45 €
+ 88 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

2011 Notable Education Book, American School Board Journal

This book's title, I Used to Think . . . And Now I Think . . ., is borrowed from an exercise often used at the end of teacher professional development sessions, in which participants write down how what they've learned has changed their thinking.
The resulting essays model the ongoing process of reflection and growth among those deeply committed to this work.

In this compact volume, Richard F. Elmore invites leading educators at every level of school reform--teachers, administrators, policymakers, school founders, community organizers, union leaders, teacher educators--to share their intimate reflections on the personal experiences and intellectual journeys that have shaped their practice.

Contributors include Jean Anyon, Ernesto J. Cortés Jr., Rudy Crew, Larry Cuban, Howard Gardner, Beverly L. Hall, Thomas Hehir, Jeffrey R. Henig, Frederick M. Hess, Deborah Jewell-Sherman, Brad Jupp, Dennis Littky, Deborah Meier, Ron Miller, Sonia Nieto, Charles M. Payne, Larry Rosenstock, Mark Simon, and Marshall S. Smith."

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781934742853
Date de parution :
01-06-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
272 g

Les avis