•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Inclusive Instruction

Evidence-Based Practices for Teaching Students with Disabilities

Mary T Brownell, Sean J Smith, Jean B Crockett, Cynthia C Griffin
Livre broché | Anglais | What Works for Special-Needs Learners
40,95 €
+ 81 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This accessible book presents research-based strategies for supporting K-8 students with high-incidence disabilities to become accomplished learners. The authors clearly describe the core components of effective inclusive instruction, showing how to recognize and respond to individual students' needs quickly and appropriately. Teachers are provided with essential tools for managing inclusive classrooms; planning a curriculum that fosters concept development across content areas, promotes strategic learning, and builds fluent skill use; and integrating technology into instruction. Case examples illustrate ways that special and general education teachers can work together successfully to solve complex learning problems and improve outcomes for students who are struggling.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
220
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781462503889
Date de parution :
03-04-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
180 mm x 254 mm
Poids :
417 g

Les avis