•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Technology Advances and Innovation in Wine Tourism

New Managerial Approaches and Cases

Livre relié | Anglais
305,45 €
+ 610 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book consolidates under one roof the latest research investigating the various technological advances and new managerial approaches driving innovation within wine tourism. Competition in wine tourism intensifies at a global scale, while wine tourism demand continuously evolves, diversifies and becomes more sophisticated. The book highlights that innovation and technology exploitation have become not only a way to differentiate but also a survival necessity for wine tourism operators and wine destinations alike.

This book includes cutting edge research about the latest technological developments and advances that revolutionise the wine tourism sector and transform the way wine tourism experiences are designed and delivered. In addition, the book includes case studies and research findings showing how wine tourism operators and destinations can nurture, support and implement innovation at various levels, including the experience, the process, the business model and/or the ecosystem level.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
289
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789811982767
Date de parution :
05-01-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 228 mm
Poids :
657 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.