Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Customer Communication Formula

How to communicate with your customers and boost your customer service brand

Charlotte Purvis
Livre broché | Anglais
34,95 €
+ 69 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Offering best-in-class customer service significantly benefits your bottom line: increased sales, customer retention, goodwill, reduced turnover, and profit.
Did you know:

  • Forbes estimates that businesses lose $75 billion a year due to poor customer service
  • 95% of customers tell others about a poor experience
  • 57% of consumers switch to another brand for a better customer experience
  • 86% of customers are inclined to pay more for a great customer experience
  • 67% of customers say their standard for a good customer experience is higher than ever

As a leader who is aware of the importance of great customer service, are you:
  • Frantically trying to find ways to increase customer loyalty and sales?
  • Seeking a workable solution that helps boost your customer service and motivates your team?
  • Exploring ways to expand your customer service competitive edge as an outsourcing contact center for other companies?

You are not alone. This book is for you! Based on her 20+ years helping clients improve their customer communication across channels, customer communication expert Charlotte Purvis shares her proven formula for success in this easy-to-follow, conversational guidebook. Packed with examples of customer conversations, scripts, and training tips, this book will help you quickly create great customer experiences, improve your internal and external communication, and boost your customer service brand.

Inside this book, you will discover how to:
  • Analyze your company's customer service using Charlotte's proprietary 3F Formula
  • Customize your customer service approach using The Customer Service Consultation in Part Two
  • Provide great customer service during a crisis or critical event
  • Manage challenging customer situations with ease
  • Assure the quality of your Quality Assurance - with advice from Jeffrey Newman, Porsche Cars North America, Inc.


For more information or to schedule your consultation, please visit CharlottePurvis.com.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
172
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781946425683
Date de parution :
11-12-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
235 g

Les avis