•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Toward Curriculum for Being

Voices of Educators

Louise M Berman, Francine H Hultgren, Diane Lee, Mary S Rivkin, Jessie A Roderick
Livre relié | Anglais | Suny Curriculum Issues and Inquiries
102,45 €
+ 204 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Five teacher-scholars examine in a series of papers written over several years what it means to teach, to work together, to seek new forms of curriculum, and to engage in interpretive inquiry. Some of the metaphors that surfaced in their conversations and writing are Education as Journey, Language as Meaning, and Teacher as Pilgrim. Themes that grew out of their dialogue about these metaphors and their implications for curriculum and teaching include The Meaning of Questioning, Alienation, Detour, Caring, and Dwelling.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
190
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780791406304
Date de parution :
03-07-91
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Poids :
444 g

Les avis