•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Triple Play EBOOK

Cassie Cole
Ebook | Néerlandais
4,99 €
+ 4 points

Description

Als assistent-coach van honkbalteam de Rangers is het de bedoeling dat ik afblijf van de spelers. Eerste pitcher Rafael Rivera maakt het naleven van die regel er niet gemakkelijker op. Hij is half Italiaans en half Puerto Rikaans en heeft een glimlach die me van de werpplaat afblaast. Als hij op een avond voor de deur van mijn hotelkamer staat, komt het tot een work-out die je niet snel zal terugvinden in het gemiddelde teamhandboek…
 

Maar Rafael is niet de enige uit het team die zijn oog op mij heeft laten vallen. Bad boy Darryl Bryant heeft het allemaal. Hij is gespierd, getatoeëerd en de koning van het veld als het op homeruns aankomt. Het enige waaraan ik tegenwoordig kan denken, is of hij net zo ruig is in de slaapkamer, als hij is op het veld.

Joel Rogers is het tegenovergesteld van Darryl, met zijn blonde haren, blauwe ogen en glimlach die mijn hart doet smelten. Nadat ik hem met zijn gooitechnieken heb geholpen, staat hij erop mij te helpen met heel andere dingen. Dingen die tenenkrullend heerlijk blijken te zijn.

Drie spelers doen tegelijkertijd een gooi naar mijn hart. En ik heb nog nooit zo genoten van het spel.
 

Triple Play slaat een homerun als zinderend heet reverse harem verhaal vol romantiek, humor en hoogtepunten. Happy end gegarandeerd!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789464200768
Date de parution :
14-05-21
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis