•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Ultimate Guide to Social Media Marketing

Eric Butow, Jenn Herman, Stephanie Liu, Amanda Robinson, Mike Allton
Livre broché | Anglais | Ultimate
32,95 €
+ 65 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Create Focused Social Media Campaigns Tailored to Your Business


Ultimate Guide to Social Media Marketing takes readers through a 360-degree perspective of social media marketing in businesses, from strategy to tactics, from organic to paid, from B2B to B2C, encompassing all of the current networks. Topics include:

  • Why businesses need to embrace social media marketing
  • Understanding today's social networks from big ones like Facebook and YouTube to emerging platforms
  • Learning how to craft your business's social media strategy using today's formats
  • How to leverage images and video in your social media outreach
  • Leveraging chat bots, paid social media, and influencer marketing
  • Building your business social marketing team
  • Measure your social media outreach progress and improve your performance over time

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
212
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781599186740
Date de parution :
25-08-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
201 mm x 251 mm
Poids :
453 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.