•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Verstrikt in het doolhof van mijn narcist

Mijn leven met een vrouwelijke verborgen narcist

ASTON M. Pseudoniem
Livre relié | Néerlandais | Mijn Narcist | n° 2
20,00 €
+ 40 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Ruim vijfentwintig jaar was ik de onwetende prooi van een verborgen narciste die mijn gezin en mij terroriseerde, stalkte en uiteindelijk verscheurde. Het dieptepunt? Een kerkelijke ontbinding van ons huwelijk.


Mijn Narcist nam achter de schermen de leiding over onze bedrijven, besloot hiermee te stoppen en wiste elk opgebouwd voordeel uit. Gedwongen in haar schaduw schreef ik een autobiografie, een kroniek die zij stiekem vulde met leugens en vlak voor publicatie vakkundig verdraaide. Dit verdraaide boekwerk blijft me tot op de dag van vandaag achtervolgen.


De tekenen van narcisme herkende ik niet en ik realiseerde me niet in welke gevarenzone ik me bevond. Mijn ondergang had nabij kunnen zijn. In dit boek onthul ik mijn innerlijke strijd, hoe ik onbedoeld in haar web verstrikt raakte en ironisch genoeg zelf als de toxische narcist werd afgeschilderd.


Haar manipulaties tijdens de echtscheidingsprocedures, haar onophoudelijke leugens, haar voortdurende spiegelingen en haar vastberadenheid om de verkoop van ons gezamenlijke huis in Spanje te dwarsbomen geven een inkijkje in deze emotionele rollercoaster.


Dit boek is de neerslag van mijn worsteling met manipulatie, misleiding en mijn niet-aflatende zoektocht naar waarheid en bevrijding.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
154
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 2

Caractéristiques

EAN:
9789083379715
Date de parution :
27-11-23
Format:
Livre relié
Dimensions :
150 mm x 220 mm
Poids :
393 g

Les avis