•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Vrijbewijs

leer je kind veilig liefhebben

Marina van der Wal, Bram Bakker
Livre relié | Néerlandais
19,95 €
+ 39 points

Description

VRIJbeWIJS is een boek waarin de seksuele opvoeding van kinderen aan alle kanten wordt belicht: de rol die je hebt als opvoeder, je eigen jeugdervaringen, de liefdescarrière die je zelf hebt doorlopen, maar ook je frustratie als je merkt dat een kind al snel de plek in je relatie inneemt die eigenlijk voor je partner bedoeld is.
Marina: 'Vanaf het moment dat ik mijn oudste zoon vasthield, was ik verliefd. Verliefd als nooit tevoren. En bij de geboorte van de tweede overviel me dat gevoel weer.'
Bram Bakker en Marina van der Wal discussiëren over de manier waarop ouders hun kinderen seksuele voorlichting zouden moeten geven. De rode draad is dat 'voorlichting geven' veel verder gaat dan het overbekende verhaal over de bijtjes en bloemen. Maar hoe doe je dat dan? Beiden schuwen in VRIJbeWIJS de confrontatie met de ideeën van de ander en eigen vooroordelen niet.
Bram Bakker reageert op de van hem bekende, doordachte wijze. Marina van der Wal bevraagt en becommentarieert hem scherp en met een knipoog. Beide auteurs hebben in dit boek de moed om ook hun eigen kwetsbaarheid te tonen.
Bram: 'Zodra je het over sex hebt, heb je het ook over je eigen beleving en ervaring. Dat maakt het praten hierover met je kinderen en anderen ook zo lastig.'

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789045314464
Format:
Livre relié

Les avis