•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Handboek Online Marketing 6 update

geüpdatet versie Handboek Online Marketing 6

Patrick Petersen
Livre broché | Néerlandais | handboek online marketing | n° 6
17,95 €
+ 35 points

Description

De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) is een modern en praktisch

management- en studieboek. Het biedt de professional een theoretische basis en praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. De inmiddels meer dan 3500 bijlagen op de ondersteunende website, maken van het HOM6 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De zesde druk van deze bestseller is geheel herzien, met onder andere nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, extra digitale bijlagen en strategische marketingmodellen, inclusief actuele cijfers in deze update.



“Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.”

Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School



“Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.”

Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit



“Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag

behandelt!”

Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen



“Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.”

Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
632
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 6

Caractéristiques

EAN:
9789082298130
Date de parution :
01-01-20
Format:
Livre broché
Dimensions :
176 mm x 248 mm
Poids :
1700 g

Les avis